Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаБезпалько, Олена ВікторівнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2019-06-132019-06-132019Бєлова, Т. Г. Порівняльний аналіз методичних підходів до визначення конкурентоспроможності підприємства / Т. Г. Бєлова, О. В. Безпалько, О. Ф. Крайнюченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. – Херсон : ХДУ, 2019. – Вип. 33. – С. 78-80. – (Економічні науки).https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29720Розглянуто думки вчених щодо вирішення цієї проблеми. Проаналізовано методики, які використовуються для оцінювання конкурентоспроможності компанії, визначено їхні переваги і недоліки. Доведено необхідність групування розроблених методичних підходів за ознакою досягнення відповідної цілі. Наведено приклади вибору методів дослідження конкурентоспроможності підприємства в залежності від запланованої мети. Обґрунтовано склад показників, які рекомендовані для оцінювання конкурентоспроможності організації та проведено їх критичний аналіз. Розроблені пропозиції щодо можливості застосування зазначених показників у відповідній методиці задля отримання достовірних результатів. The opinions of scientists concerning the solution of this problem are considered. The methods used to assess the competitiveness of the company are analyzed, their advantages and disadvantages are determined. The necessity of grouping the developed methodological approaches on the basis of the achievement of the corresponding goal is proved. Examples of the choice of methods for researching the competitiveness of an enterprise depending on the intended purpose are given. The composition of the indicators recommended for the evaluation of the organization's competitiveness and its critical analysis was substantiated. Proposals were developed on the possibility of using these indicators in the appropriate methodology for obtaining reliable results.uk-UKконкурентоспроможність організаціїметодики оцінюванняцілі визначення конкурентоспроможностіпоказники оцінюванняcompetitiveness of the organizationmethods of assessing the level of competitiveness of the enterpriseobjectives of competitivenessindicators for the assessmentкафедра маркетингуПорівняльний аналіз методичних підходів до визначення конкурентоспроможності підприємстваArticle