Кравцов, Сергій Станіславович2016-03-112016-03-112015Кравцов, С. С. Формування гастрономічного бренду регіонів України як чинник розвитку внутрішнього туризму / С. С. Кравцов // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 41-43.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22412Формування гастрономічних брендів в Україні має ґрунтуватися на культурних відмінностях регіонів, що склалися історично, і що розглядається як конкурентна перевага, яку обов’язково слід використовувати. Formation gastronomic brands in Ukraine should be based on cultural differences between regions that have developed historically, and is seen as a competitive advantage, which must be used.uk-UKтуризмкулінарні традиціїбрендінгculinary traditionstourismbrandingкафедра туристичного та готельного бізнесуФормування гастрономічного бренду регіонів України як чинник розвитку внутрішнього туризмуOther