Розумей, Світлана БорисівнаНіколаєнко, Ірина ВолодимирівнаДолюк, Анастасія Володимирівна2022-01-282022-01-282020Розумей, С. Б. Розроблення рекламної стратегії нового товару / С. Б. Розумей, І. В. Ніколаєнко, А. В. Долюк // Економіка та управління АПК. – 2020. – № 1. – С. 129–140.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/36984У роботі детально розглянуто та запропоновано узагальнюючі визначення наукових понять: стратегія та рекламна стратегія. Сформовано головні етапи створення рекламної стратегії для досягнення необхідного комунікаційного ефекту та отримання позитивної реакції споживача на новий товар.otherрекламна стратегіяцільова аудиторіяновий товармедіаплануваннядіджиталізаціямедійний простірadvertising strategynew productmedia planningdigitalizationmedia spacetarget audienceкафедра маркетингуРозроблення рекламної стратегії нового товаруArticle