Овчарук, Володимир ОлексійовичЮщук, Інна ВасилівнаСєдих, Ольга Леонідівна2024-09-092024-09-092024Овчарук, В. О. Системний підхід до аналізу ринку в контексті управління якістю продукції / В. О. Овчарук, І. В. Ющук, О. Л. Сєдих // Norwegian Journal of development of the International Science. – 2024. – № 128. – С. 77–81.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/44737Основна ідея системного підходу до аналізу полягає в тому, щоб розглядати ринок як складну систему, де різні елементи взаємодіють між собою і впливають на якість продукції, яка відповідає міжнародним стандартам. Це дозволяє підприємствам краще розуміти ринкові умови та адаптувати свою стратегію управління якістю для забезпечення конкурентоспроможності та задоволення потреб споживачівThe main idea of the systematic approach to analysis is to consider the market as a complex system where different elements interact with each other and influence the quality of products that meet international standards. This allows businesses to better understand market conditions and adapt their quality management strategy to ensure competitiveness and customer satisfactionukякістьринокприбутоксегментстандарткафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпекиqualitymarketprofitsegmentstandardСистемний підхід до аналізу ринку в контексті управління якістю продукціїArticle