Пархомець, ІринаФурманова, Юлія Петрівна2014-12-042014-12-042014Пархомець, І. Інноваційні технології бронювання та реєстрації в підприємстві готельного господарства / Ірина Пархомець, Юлія Фурманова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 444-445.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/19044Вплинути на кількість продажів номерів та інших послуг в готелі, покращити їх якість, максимально підвищити ефективність роботи можливо шляхом застосування систем бронювання і резервування в діяльності підприємств готельного господарства. Готельні системи дозволяють автоматизувати всі етапи обслуговування гостя, а також основні бізнес-процеси - від роботи покоївок до організації звітності на підприємстві. To influence the number of sales rooms and other hotel services, improve quality, maximize efficiency possible through the use of a reservation booking of hotel management companies. Hotel system automates all stages Desk and core business processes - from maids to work organization reporting enterprise.uk-UKготельне господарствоhotel industryсистема бронюванняbooking systemбізнес-процесиbusiness processesкафедра технології ресторанної і аюрведичної продукціїІнноваційні технології бронювання та реєстрації в підприємстві готельного господарстваOther