Скригун, Наталія ПетрівнаСемененко, Катерина ЮріївнаРозумей, Світлана БорисівнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга ФеодосіївнаКапінус, Лариса ВасилівнаБєлова, Тетяна ГеннадіївнаГаврилова, Тетяна Василівна2014-09-102014-09-102014Словник маркетингових термінів / укл. : Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, С. Б. Розумей, О. Ф. Крайнюченко, Л. В. Капінус, Т. Г. Бєлова, Т. В. Гаврилова. – К. : ПП «Сердюк В. Л.», 2014. – 108 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/16685Термінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Glossary contains the least most used professional terms and concepts of the subject "Marketing". Introduction to the proposed conceptual apparatus help students navigate the variety of current marketing terms and concepts and contribute to a better study of the course "Marketing".uk-UKмаркетингринокуправлінняmarketingmarketmanagementкафедра маркетингуСловник маркетингових термінівOther