Рибачук-Ярова, Тетяна ВолодимирівнаПолінчик-Ярова, Тетяна Володимирівна2013-07-032013-07-032012Рибачук – Ярова, Т. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємств хлібопекарної промисловості / Т. В. Рибачук-Ярова, Т. В. Полінчик-Ярова // матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, 22-23 листопада 2012 р. – К. : НУХТ, 2013. – С. 65.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/8793Розглянуті питання ролі та місця маркетингової діяльності на підприємствах хлібопекарної промисловості. Визначення основні завдання маркетингу в сучасних умовах господарювання. The questions of the role and place of marketing activities in the baking industry. The main problems of marketing in the contemporary economy.otherмаркетингосновні завданняхлібопекарна промисловістьmarketingmain tasksbaking industry marketingкафедра економіки праці та менеджментуУправління маркетинговою діяльністю підприємств хлібопекарної промисловостіThesis