Тошина, Наталія Миколаївна2014-04-092014-04-092006Тошина, Н. М. Стратегія маркетингу молокопереробних підприємств в АПК : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Тошина Наталія Миколаївна ; НУХТ. - К., 2006. - 20 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/13883В дисертаційній роботі висвітлено теоретико-практичні та методичні аспекти розробки стратегії маркетингу молокопереробних підприємств АПК. Розглянуто сутність стратегії, маркетингової стратегії; обґрунтовано методи й прийоми дослідження, які визначають використання стратегії для розвитку молокопереробних підприємств. Визначено обмеженість ринку молока і молоко продукції, а також фактори, які впливають на них. Проведено маркетинговий аналіз молокопереробної галузі за допомогою методів стратегічного аналізу та виявлено залежність між обсягом продажу продукції підприємства та ринковою часткою, яку займає продукція. Запропоновано методику визначення конкурентоспроможності молочної продукції. Scientific research depicts theoretical, practical and methodical aspects of working out the marketing strategy of milk processing and packing enterprises. The essence of the marketing strategy is investigated; the methods and devices of the research that determine the usage of the strategy for the development of milk processing and packing enterprises are substantiated. The marketing analysis of milk processing and packing field is made by means of the methods of strategic analysis. As a result, the dependence between product profitableness of an enterprise and market part, shares the production, is discovered. The methods of determining the competitiveness of the dairy production are recommended.стратегіямаркетингова стратегіяконкурентоспроможність продукціїякістьмолочна промисловістьмолокопереробні підприємстваstrategymarketing strategycompetitiveness of productionqualitydairy industrymilk processing and packing enterprisesСтратегія маркетингу молокопереробних підприємств АПК