Никоненко, Андрій Володимирович2020-06-242020-06-242020Никоненко, А. В. Страх як емоційний мотив поведінки споживача в період епідемії коронавірусу / А. В. Никоненко // Світ економічної науки : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції економічного спрямування. – Тернопіль, 2020. – Вип. 22 – С. 22-25.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31659Проаналізовано основні психологічні мотиви поведінки споживача. Досліджено специфіку страху як мотиву купівельної поведінки. Показано вплив на поведінку споживачів України епідемії коронавірусу. Розглянуто питання коректної та некоректної маркетингової політики підприємства в умовах пандемії. The main psychological motives of consumer behavior are analyzed. The specificity of fear as a motive for buying behavior is studied. The influence of the coronavirus epidemic on the behavior of Ukrainian consumers is shown. The issues of correct and incorrect marketing policy of the enterprise in the conditions of a pandemic are considered.кафедра маркетингурекламапсихологічні мотиви поведінки споживачаепідемія коронавірусуadvertisingpsychological motives of consumer behaviorcoronavirus epidemicСтрах як емоційний мотив поведінки споживача в період епідемії коронавірусуThesis