Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаКрайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-06-242014-06-242014Бєлова, Т. Г. Маркетингове забезпечення економічної безпеки промислового підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Економічна безпека в умовах глобалізації світової економіки. У 2 т. : кол. моногр. – Дніпропетровськ: «ФОП Дробязко С. І.», 2014. – Т. 2. – С. 21-27.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15504В роботі розглядається сутність категорії «економічна безпека» промислового підприємства. Наводяться та характеризуються складові економічної безпеки підприємства. Обґрунтовується необхідність урахування маркетингової складової у забезпеченні економічної безпеки промислового підприємства. Наводяться показники, які можна застосовувати для кількісного оцінювання рівня економічної безпеки підприємства. This paper considers the nature of the category of "economic security" industrial enterprise. Are given and characterized components of economic security. The necessity of taking into account the marketing component in ensuring economic security of the industrial enterprise. We give indicators that can be used for quantitative evaluation of economic security.otherекономічна безпека підприємстваскладові економічної безпекимаркетингова складова економічної безпекипоказники оцінки економічної безпекиeconomic securitycomponents of economic securitymarketing component of economic securityindicators for assessing the economic securityкафедра маркетингуМаркетингове забезпечення економічної безпеки промислового підприємстваOther