Ніколаєнко, Ірина Володимирівна2014-11-132014-11-132014Ніколаєнко, І. В. Аналіз поняття "Збут" / І. В. Ніколаєнко // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 761-762.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/18318Щоб задовольнити потреби споживачів на сьогоднішній час, недостатньо просто виготовити товар, який потрібен споживачеві, але й потрібно правильно оцінити його та реалізувати споживачеві. Тому можна стверджувати що збут є однією із найважливіших складових маркетингової діяльності підприємства. To meet the needs of consumers in today's time, not enough just to produce a product that the consumer needs, but also to properly evaluate it and implement consumer. We can therefore say that sales is one of the key elements of the marketing of the company.uk-UKспоживачпотребатовармаркетингconsumerneedgoodsmarketingАналіз поняття "Збут"Other