Соломянюк, Наталія Миколаївна2013-09-162013-09-162011Соломянюк, Н. М. Використання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс») / Н. М. Соломянюк // Зб. тез всеукраїнської науково-практичної заочної конференції «Перспективи економічного розвитку держави, регіону, суб’єктів господарської діяльності». - Черкаси : 2011. - С. 138-140.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/9681Формування в Україні ринкових відносин, що супроводжуються постійними змінами у маркетинговому середовищі підприємства, обумовлює важливість використання потенціалу підприємства. Forming in Ukraine of market relations that is accompanied by permanent changes in the marketing environment for enterprise stipulates importance use the potential of enterprise.маркетинговий потенціалстратегічний планmarketing potentiallanstrategic planкафедра маркетингуВикористання маркетингового потенціалу підприємства при розробці стратегічних планів (на прикладі ТОВ «Комплекс Агромарс»)Thesis