Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаГирба, Антон Вікторович2020-06-162020-06-162020Бєлова, Т. Г. Контактні аудиторії як складова маркетингового середовища / Т. Г. Бєлова, А. В. Гирба // Nauka i studia. - 2020. − №8 (188). – Р. 17-22.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31432Стаття присвячена розгляду контактних аудиторій, які є складовою маркетингового оточення підприємства. Наведено та охарактеризовано контактні аудиторії з позиції напрямку впливу на підприємство (позитивний/негативний). Доведено їхня важливість щодо формування сприятливої думки про діяльність компанії на ринку. The article is devoted to the consideration of contact audiences, which are part of the marketing environment of the enterprise. Contact audiences from the position of the direction of influence on the enterprise (positive / negative) are given and characterized. Their importance in forming a favorable opinion about the company's activities in the market is proved.enкафедра маркетингумаркетингове середовищемаркетингове мікросередовищеконтактні аудиторіїфінансові колазасоби масової інформаціївнутрішні контактні аудиторіїmarketing environmentmarketing microenvironmentcontact audiencesfinancial circlesmediainternal contact audiencesКонтактні аудиторії як складова маркетингового середовищаArticle