Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2021-02-252021-02-252020Ткачук, С. В. Маркетингові засади організації рітейл-сервісу / С. В. Ткачук // Підприємництво, торгівля та біржова діяльність : монографія / за заг. ред. проф. Н.М. Соломянюк, проф. Л.В. Страшинської. – Київ : НУХТ – Харків : Видавництво «Лідер», 2020. – С. 135–147.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32787Описуються маркетингові підходи до організації надання послуг клієнтам у сфері роздрібної торгівлі. Describes marketing approaches to the organization of customer service in the field of retail.otherритейл-сервісритейл-маркетингорганізація ритейл-сервісуretail serviceretail marketingorganization of retail serviceкафедра маркетингуМаркетингові засади організації рітейл-сервісуArticle