Stetsenko, Victoria2014-06-192014-06-192013Stetsenko, V. The marketing mix equilibrium in the development and control management structure / V. Stetsenko // Актуальні проблеми сучасної науки : матеріали десятої Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 17–19 жовтня 2013 р.: тези доп. – К., 2013. – C. 36–39.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15340Derived indicator for the marketing mix equilibrium has been presented in the article along with improved classification of varieties of marketing control by means of equilibrium control. У статті розроблено показник збалансованості маркетингового комплексу, удосконалено класифікацію видів маркетингового контролю шляхом введення контролю збалансованості.enbalance of marketing mixbusiness developmentmarketing controlзбалансованість маркетингового комплексурозвиток підприємствамаркетинговий контрольсбалансированность маркетингового комплексаразвитие предприятиямаркетинговый контролькафедра маркетингуThe marketing mix equilibrium in the development and control management structure