Ilina, OlgaNikitenko, Olga2015-05-282015-05-282015Ilina, O. Marketing audit and its use in practice of companies / O. Ilina, O. Nikitenko // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : матеріали 81 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2015 р. – К.: НУХТ, 2015. – Ч. 4. – С. 386.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/20877The growing complexity of the current market environment needs a more systematic evaluation process of the organizational marketing performance to deal with the dynamic market. The paper presents a marketing audit as a factor of company’s growth and future success. The mentioned marketing activity is becoming a new trend in managing the business.otherзбір данихзвітністьмаркетинговий аудитпроцес оцінкимаркетинговый аудитотчетностьсбор данныхпроцесс оценкиmarketing auditreportinggathering the dataevaluation processкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїMarketing audit and its use in practice of companiesArticle