Скригун, Наталія ПетрівнаМетейко, Віталіна Олексіївна2020-02-032020-02-032019Скригун, Н. П. Вірусна реклама в інтернет-просторі: сутність та прийоми / Н. П. Скригун, В. О. Метейко // Perspectives of world science and education. Abstracts of the 3rd International scientific and practical conference. – Osaka (Japan). – CPN Publishing Group, 2019. – P. 370–373.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/30623Поки одні рекламодавці закладають в маркетингові бюджети мільйони гривень, інші успішно ведуть рекламні кампанії з мінімальними втратами часу і грошей. Причина їхнього успіху полягає в тому, що вони зуміли створити унікальний рекламний продукт, який настільки припав до душі користувачам соціальних мереж, що ті самі поширюють його в інтернеті. Ця техніка поширення реклами отримала назву вірусний маркетинг.enмаркетингвірусна рекламарекламаінтернет-маркетингспоживачmarketingadvertisingviral advertisingconsumerinternet marketingкафедра маркетингуВірусна реклама в інтернет-просторі: сутність та прийомиArticle