Басюк, Дарія Іванівна2012-12-142012-12-142011https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/4339Формування корпоративної культури є важливим напрямом управлінської діяльності готельних підприємств, оскільки вона забезпечує стабілізацію роботи колективу, єдине розуміння норм і правил поведінки персоналу, виступає механізмом передачі знань та цінностей, що впливають на високий рівень сервісу від одного працівника до іншого шляхом навчання, повторення та імітації. Formation of corporate culture is an important area of hotel management companies because it provides stabilization of the team, only understanding the norms and rules of conduct personnel acting mechanism of transmission of knowledge and values that affect the high level of service from one employee to another through training, repetition and imitation.uk-UKкультураготельні підприємствакафедра туристичного та готельного бізнесуculturehospitality industryСучасні підходи до формування організаційної культури готельних підприємствArticle