Івченко, Любов ОлександрівнаЛевіт, Ірина БорисівнаШимкова, Вікторія Євгеніївна2018-05-172018-05-172008Івченко, Л. О. Оцінка якості діяльності туристичних підприємств на основі кваліметричного аналізу / Л. О. Івченко, І. Б. Левіт, В. Є. Шимкова // Вісник ДІТБ. – 2008. - №12. – С. 129-137.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/27430У статті на основі кваліметричного аналізу розраховано узагальнений показник якості діяльності туристичних підприємств. За експертною оцінкою побудовано дерево властивостей, яке включає чинники, що характеризують ефективність туристичної діяльності. Доведено доцільність використання запропонованої методики аналізу якості туристичного обслуговування в туристичному бізнесі для прийняття управлінських рішень. On the basis of the qualimetric analysis the summarize index of the tourist enterprises activity quality is calculated. On the basis of the expert evaluation the tree of property including the factors which characterize the effective of the tourist activity is built. The advisable of using proposal methodic of quality tourist service analysis in tourist business for taking management decision is proved.якістьузагальнюючий показник якостікваліметричний аналіздерево властивостейкоефіцієнт вагомостікафедра туристичного та готельного бізнесуqualitygeneralized quality indexqualimetric analysistree of propertiescoefficient of weightОцінка якості діяльності туристичних підприємств на основі кваліметричного аналізуArticle