Голобородько, Олександр ОлександровичНікітіна, Тетяна Андріївна2021-06-092021-06-092021Голобородько, О. О. Економічна доцільність впровадження інноваційної послуги оксигіпертермії у готелі / О. О. Голобородько, Т. А. Нікітіна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 87 Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 15–16 квітня 2021 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2021. – Ч. 3. – С. 271.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/34387Інновації є рушійною силою для розвитку готельного бізнесу, не тільки дозволяючи готелю зайняти лідируючі позиції у своїх сегментах ринку, а й відповідати світовим стандартам готельних послуг. Тому актуальним є впровадження у діяльність готелю все нових інноваційних послуг, зокрема послуги оксігіпертермії.Innovation is the driving force for the development of the hotel business, not only allowing the hotel to take a leading position in its market segments, but also to meet the global standards of hotel services. Therefore, it is relevant to introduce into the hotel's activities all the new innovative services, in particular, oxyhyperthermia services.готельний бізнесінноваційні послугиhospitalityinnovative servicesкафедра готельно-ресторанної справиЕкономічна доцільність впровадження інноваційної послуги оксигіпертермії у готеліThesis