Долішня, Ірина ЮріївнаСкригун, Наталія Петрівна2017-12-282017-12-282015Долішня, І. Ю. Промо-акція як ефективний засіб просування товарів / І. Ю. Долішня, Н. П. Скригун // Модернізація та суспільний розвиток національної економіки : збірник тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 вересня 2015 р., м. Одеса / ГО «Центр економічних досліджень та розвитку». – О. : ЦЕДР, 2015. – С. 51-53.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26491uk-UKпромо-акціяефективність промо-акційметоди проведення промо-акційдегустаціясемплінгвізуальна комунікаціяігровий маркетингpromotional campaigneffectiveness of promotional campaignsmethods of conducting of promotional campaignstastingsamplingvisual communicationgame marketingкафедра маркетингуПромо-акція як ефективний засіб просування товарівThesis