Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна2014-03-052014-03-052006Крайнюченко, О. Ф. Вирішальні чинники забезпечення успіху міжнародної маркетингової діяльності підприємства / О. Ф. Крайнюченко // Управління організаційно-технічними та фінансово-економічними змінами на промислових підприємствах : ІІ всеукраїнська науково-технічна конференція : тези доповідей. – К. : НУХТ, 2006. – С. 37-38.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12934Запропоновано шляхи розв’язання проблеми обґрунтування необхідності виходу підприємства на зарубіжні ринки. Have been proposed the ways of solutions to the problem substantiation of necessity enterprise exit to foreign markets.uk-UKміжнародна маркетингова діяльністьзарубіжні ринкипотенціал міжнародної діяльностіпривабливість зарубіжних ринківinternational marketing activitiesforeign marketspotential of international activitiesattractiveness of foreign marketsкафедра маркетингуВирішальні чинники забезпечення успіху міжнародної маркетингової діяльності підприємстваThesis