Труш, Юлія Леонідівна2014-05-292014-05-292014Труш, Ю. Л. Обґрунтування проведення коригувальних та попереджуючих заходів в системі управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарської галузі / Ю. Л. Труш // Інтелект ХХІ : науковий економічний журнал.- Київ: 2014. - № 1. – С. 58-62.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14619Управління якістю готової продукції – багатопланова проблема, розв’язок якої передбачає застосування системного підходу до вирішення задач щодо забезпечення належної якості сировини та матеріалів, відповідного технічного стану обладнання та високої кваліфікації людських ресурсів. Результати проведених досліджень вказують на наявність суттєвих втрат від браку та низької якості продукції на підприємствах хлібопекарської галузі. Quality management of finished goods - multifaceted problem, the solution of which provides a systematic approach to problem solving to ensure proper quality of raw materials, proper maintenance of the equipment and skilled manpower. The studies indicate the presence of substantial losses from the lack and poor quality of output in the baking industry.uk-UKпідприємствосистема управління якістюкоригувальних заходипопереджуючі заходиефективністьenterprise quality management systemcorrective actionspreventive measuresefficiencyкафедра економіки і праваОбґрунтування проведення коригувальних та попереджуючих заходів в системі управління якістю продукції на підприємствах хлібопекарської галузіArticle