Лахно, Анастасія ІгорівнаСильчук, Тетяна Анатоліївна2023-06-232023-06-232022Лахно, А. Використання технології голосового управління «Розумними» готельними номерами для покращення якості надання послуг / А .Лахно, Т. Сильчук // Європейські виміри сталого розвитку : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 20-21 жовтня 2022 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2022. – С. 49https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40945Проаналізовано систему інтерактивного голосового управління номером, як одну з сучасних інновацій в готельному бізнесі. Analyzes such a modern hotel innovation as a voice room control system, and also investigates the implementation of this system in hotel management.otherкафедра готельно-ресторанної справиголосове керування готельним номеромбізнес-готельсучасний готельінноваціяinnovationvoice room control systemhotel businessmodern hotelmanagementВикористання технології голосового управління «Розумними» готельними номерами для покращення якості надання послугThesis