Науменко, Наталія Валентинівна2022-05-232022-05-232022Науменко, Н. В. Візіонерський характер лірики Стінга у контексті реалій війни 2014-2022 років в Україні / Н. В. Науменко // Російсько-українська війна (2014 – 2022): історичні, політичні, культурно-освітні, релігійні, економічні та юридичні аспекти. – Рига : Балтія, 2022https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/37459У цій статті розглянуто «антивоєнні» жанрово-стильові та образні риси творів Стінга як своєрідні архетипні комплекси, суголосні з реаліями російсько-української війни 2014-2022. Зважаючи на розмаїття європейської музики вісімдесятих років ХХ століття, варто зауважити, що для поетичного доробку Стінга характерна історико-політична, у тому числі антивоєнна, загостреність пісень. Надалі воєнна концептосфера в пісенних текстах подальших років набуває більш архетипного забарвлення, виступаючи пересторогою людству: такими є «When the Angels Fall» в альбомі «The Soul Cages» (1991), «This War» у «Sacred Love» (2003), «Inshallah» у «57th & 9th» (2016) тощо. The author of this article examined the “anti-war” generic, stylistic and imagery traits of Sting’s works as the specific archetypal complexes consonant to the realities of 2014-2022 Russian-Ukrainian war. Regarding the diversity of European music of the 1980s, it is noteworthy that historical-political, in particular anti-war, acuteness is very typical for Sting’s poetic texts. Thenceforth, it was affirmed that the military concept sphere in song lyrics had been gaining more archetypal content during 1990-2000s, serving as a warning to humankind: those were “When the Angels Fall” (“The Soul Cages”, 1991), “This War” (“Sacred Love”, 2003), and “Inshallah” (“57th & 9th”, 2016), etc.otherкафедра іноземних мов професійного спрямуванняісторіявійна в Україніпіснятворчість Стінгажанробразархетипhistorywar in UkrainesongSting's worksgenreimagearchetypeВізіонерський характер лірики Стінга у контексті реалій війни 2014-2022 років в УкраїніBook chapter