Сильчук, Тетяна АнатоліївнаДітріх, Ірина ВікторівнаЗуйко (Кулініч), Віра ІгорівнаТуз, Тетяна Сергіївна2021-04-202021-04-202020Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування готельного продукту / Т. А. Сильчук, І. В. Дітріх, В. І. Зуйко, Т. С. Туз // Інтернаука. – 2020. – № 12. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-12-6705https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/33459Проведено аналіз використання соціальних мереж у якості засобу просування готельного продукту. Розглянуто теоретичні відомості про Інтернет-маркетинг, виконаний розгорнутий аналіз соціального медіа маркетингу, його переваги та недоліки, ефективність впровадження соціального медіа маркетингу у діяльності готельного підприємства.The analysis of the use of social networks was conducted as a means of promoting a hotel product. The article discusses theoretical data about Internet marketing, it comprises a detailed analysis of social media marketing, its advantages and disadvantage, reflections of the effectiveness of the implementation of social media marketing in the activities of the enterprise. A deliberate choice of Internet marketing tools and their use as components of marketing policy are important tasks of theoretical and applied nature.готельно-ресторанний бізнесготельні підприємстваінформаційні технологіїсоціальний медіа маркетингhotel and restaurant businesshotel enterprisesinformation technologiessocial media marketingкафедра готельно-ресторанної справиВикористання соціальних мереж як ефективного засобу просування готельного продуктуArticle