Василець, Себаст'єн ЮрійовичМедвідь, Ірина МиколаївнаДоценко, Віктор Федорович2018-04-112018-04-112018Василець, С. Ю. Перспективи впровадження технології «Chatbot» в закладах готельного господарства / С. Ю. Василець, І. М. Медвідь, В. Ф. Доценко // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання : матеріали ІХ міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 березня 2018 р. – Черкаси : Видавець Чабаненко Ю. А., 2018. – С. 150-153.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26947Перспективним напрямком покращення ефективності діяльності служби прийому та розміщення готельного підприємства є автоматизація процесів комунікації відвідувачів з персоналом за допомогою використання цифрових технологій. Розглянуто доцільність впровадження технології chatbot в закладах гостинності, що дозволить значно підвищити швидкість обслуговування постояльців готелю. The promising direction of improvement of the efficiency of the hotel reception and accommodation service is the automation of communication processes between visitors and staff through the use of digital technologies. Considered the feasibility of introducing chatbot technology in hospitality facilities, which will significantly increase the speed of hotel guests.uk-UKготельне підприємствокомунікаційні технологіїдіалогові системичат-ботконсьєржhotel companycommunication technologiesdialogue systemschat-botconciergeкафедра готельно-ресторанної справиПерспективи впровадження технології «Chatbot» в закладах готельного господарстваThesis