Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаЧеркасова, Вікторія ВалеріївнаРозумей, Світлана Борисівна2014-06-232014-06-232014Бєлова, Т. Г. Використання сучасних концепцій управління маркетингом в діяльності ТОВ «Ферреро-Україна» / Т. Г. Бєлова, В. А. Черкасова, С. Б. Розумей // Регіональна економіка та управління. – Донецьк : Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2014. - № 1. - С. 26-28.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15437Обґрунтовано теоретичні підходи до появи сучасних концепцій управляння маркетингом. Розглянуто сутність нових маркетингових концепцій. Висвітлено досвід ТОВ «Ферреро Україна» у застосуванні сучасних підходів у практичній діяльності. Theoretical approaches to the advent of modern management concepts marketing. The essence of the new marketing concepts. The experience of «Ferrero Ukraine» in the use of modern approaches in practice.uk-UKсучасні концепції управління маркетингоммаркетинг враженьмаркетинг стосунківмаркетинг знаменитостейmodern concept of marketing managementmarketing experiencerelationship marketingmarketing celebritiesкафедра маркетингуВикористання сучасних концепцій управління маркетингом в діяльності ТОВ «Ферреро-Україна»Article