Стеценко, Вікторія Анатоліївна2014-10-302014-10-302014Стеценко, В. А. Збалансованість маркетингової діяльності підприємства / В. А. Стеценко // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : Міжнародна наукова конференція, присвяченої 130-річчю Національного університету харчович технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. - С. 813.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/17824Поняття збалансованості в маркетингу досі є мало вивченим. Єдине застосування в форматі «збалансована система показників», до якої входить група маркетингових показників, було впроваджене Солнцевим С.О. та Яворською К.Ю., на їх думку впровадження маркетингових показників в оцінку бізнес-портфелів та їх контроль, з точки зору збалансованості, є невід'ємною складовою ефективного стратегічного маркетингового управління.uk-UKзбалансованістьпідприємствамаркетингова діяльністьсбалансированностьпредприятиямаркетинговая деятельностьbalancecompaniesmarketing activitiesкафедра маркетингуЗбалансованість маркетингової діяльності підприємстваThesis