Kalnenko, IrynaTsypanova, Nataliia2023-03-302023-03-302018Kalnenko, I. Unsuccessful naming of food products / I. Kalnenko, N. Tsypanova // Youth scientific achievements to the 21st century nutrition problem solution : book of abstracts 84 International scientific conference of young scientist and students. – Kyiv : NUFT, 2018. – Part 4. – Р. 235.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/39554Діяльність будь-якої компанії або бренду починається з назви. Тільки підприємець може створити ім'я, яке буде запам'ятовуватися, буде лаконічним і асоціюватиметься з певним товаром або послугою. Саме цей процес і називається неймінгом. Для створення стратегії просування бренду необхідно враховувати всі особливості компанії: стиль, імідж, політику. The activity of any company or brand is beginning from the name. Only ones the entrepreneur can create the name, which will be memorable, be laconic and will be associated with some goods or services. Exactly this process is called naming. You must take into consideration all features of the company: the style, image, police etc. for creating the strategy of promotion of the brand.enбрендрепутаціяbrandreputationкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікаціїUnsuccessful naming of food productsThesis