Ущаповський, Артем Олегович2023-06-222023-06-222023Ущаповський, А. О. Особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства / А. О. Ущаповський // Інноваційні технології в готельно – ресторанному та туристичному бізнесі : XІІ Всеукраїнська науково-практична конференція, 16–17 травня 2023 р. – Київ : НУХТ, 2023. – С. 116–117https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40897В роботі наведено особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства. На основі проведених досліджень виділено 3 ключові етапи контролю культури та якості обслуговування в закладах гостинності. The article describes the peculiarities of the formation of service culture at hotel enterprises. On the basis of the conducted research, 3 key stages of control of culture and quality of service in hospitality establishments have been identified.otherкультура обслуговуванняякість обслуговуванняготельне підприємствозаклади гостинностіservice culturequality of servicehotel enterprisehospitality establishmentsкафедра готельно-ресторанної справиОсобливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарстваThesis