Лазоренко, Наталія ПетрівнаГріщенко, Д. С.2013-10-032013-10-032013Лазоренко, Н. П. Аромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCa / Н. П. Лазоренко, Д. С. Гріщенко // Новітні тенденції у харчових технологіях та якість і безпечність продуктів : V Всеукранїська науково-практична конференція, 10-11 квітня. - 2013. - С. 126-129.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/10054В даній статті розглянуто питання зростання впливу аромамаркетингу на діяльність підприємств готельного господарства як засобу посилення конкурентних переваг у сфері гостинності. In this article the question of growth aromamarketing impact on hotel industry as a means of increasing competitive advantage in hospitality.uk-UKароматехнологіїaroma technologyаромакомпозиціїаромадизайнаромаклінінгготельні підприємстваaromaaromadesignaromaklininghotel enterprisesкафедра технології харчування та ресторанного бізнесуАромамаркетинг як засіб підвищення конкурентоздатності підприємств сфери HoReCaThesis