Болотіна, Ірина МиколаївнаШаповал, Олена ФедорівнаСавкова, Катерина Геннадіївна2017-04-202017-04-202017Болотіна, І. М. Брендинг: особливості використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства / І. М. Болотіна, О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. - 2017. - Вип. 1 (188 ). - К. : ДНДЕІІМЕ. ‒ С. 72-75.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/25039У статті наведено результати досліджень щодо особливостей використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємства в брендингу. Запропоновано сучасну концепцію брендингу, що грунтується на використанні перспективних Інтернет-технологій. In article represent results of features about usage the Internet- technologies and information systems of the enterprise in the branding. Proposed the modern concept which is based on the use of emerging Internet-technologies.інтернет-технологіїінформаційні системиринкова системабрендингbrandingіnternet technologiesinformation systemsmarket systemкафедра маркетингукафедра економіки праці та менеджментуБрендинг: особливості використання Інтернет-технологій та інформаційних систем підприємстваArticle