Величко, Віра ПавлівнаКравченко, Ірина Йосипівна2018-12-272018-12-272018Величко, В. П. Формування маркетингових нематеріальних активів підприємства / В. П. Величко, І. Й. Кравченко // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової і переробної галузей АПК : VІІ Всеукраїнська науково-практична конференція, 21-22 листопада 2018 р., м. Київ. – К. : НУХТ, 2018. - С. 58-59.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/28680ринкова вартістьінтелектуальна власністьекономічний успіхпросування продукціїаналіз ринкурепутація підприємстваmarket valueintellectual propertyeconomic successadvancement of productsmarket analysisreputation of enterpriseкафедра обліку і аудитуФормування маркетингових нематеріальних активів підприємстваThesis