Драганова, Г.Димитрова, Л.Арич, Михайло Іванович2014-05-122014-05-122014Драганова, Г. Инновация как фактор повышения конкурентоспособности малых и средних предприятий / Г. Драганова, Л. Димитрова, М. Арыч // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10 – 11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 397–399.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14286У роботі розглянуто процес інновації як фактор підвищення конкурентоспроможності малих та середніх підприємств в сучасних умовах ринкової економіки, а також під час світової фінансово-економічної кризи. Визначено основні інноваційні елементи підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, що забезпечують ефективну діяльність на ринку. The paper describes the process of innovation as a factor in increasing the competitiveness of SMEs in the present conditions of the market economy, as well as during the global financial crisis. The main innovative elements increase the competitiveness of businesses, ensuring efficient operation of the market.otherінноваціяконкурентоспроможністьпідприємствоinnovationcompetitivenessenterpriseкафедра фінансівІнновація як фактор підвищення конкурентоспроможності малих і середніх підприємствOther