Стеценко, Вікторія Анатоліївна2013-04-242013-04-242012Стеценко, В. А. Збалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролю / В. А. Стеценко // Формування ринкової економіки: Збірник наукових праць. – 2012. – № 28, Ч. 2. - С. 368–377.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7639В статті розглянуто теоретичне забезпечення поняття маркетингового контролю, досліджено його основні напрями і типи, удосконалено класифікацію їх видів та запропоновано інтегральний індекс збалансованості маркетингового комплексуotherмаркетинговий комплексмаркетинговий аудитмаркетинговий контрольмаркетинговый комплексмаркетинговый аудитмаркетинговый контрольmarketing mixmarketing auditmarketing controlкафедра маркетингуЗбалансованість маркетингового комплексу як особливий вид маркетингового контролюArticle