Репіч, Тетяна Анатоліївна2012-09-212012-09-212001Репіч, Т. А. Формування ринку хліба і хлібобулочних виробів м. Києва за період 1992-2000 рр. / Т. А. Репіч // Збірник наукових праць УДУХТ. – 2001. – № 10. – С. 79.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/2860Основну увагу у роботі приділено кореляційному аналізу залежності між шириною асортименту та рентабельністю і маржею прибутку на підприємствах хлібопекарської галузі, який показав, що між обсягом товарної продукції, прибутком, рентабельністю, маржею прибутку та коефіцієнтом зростання асортименту простежуються зв’язки високої щільності.The main attention is paid to the correlation analysis of the relationship between the width of the range and profitability and profit margins in the business of baking industry, which showed that between production volume, profit before tax, profit margin, profit margin and growth rate range observed relationships, high density.otherмаржа прибуткукореляційний аналізширина асортиментукоефіцієнт зростання асортиментурентабельністьprofit margincorrelation analysisthe width of the rangethe growth rate rangeprofitabilityкафедра економіки праці та менеджментуФормування ринку хліба і хлібобулочних виробів м. Києва за період 1992-2000 рр.Article