Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна2020-11-232020-11-232020Ткачук, С. В. Особливості формування світлової гами у харчовому рітейлі / С. В. Ткачук // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18–19 листопада 2020 р. – Київ : НУХТ, 2020. – С. 85–86.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32238Розглядається специфіка формування світлової гами у харчовому рітейлі як маркетинговий інструмент рітейл-сервісу. The specifics of the formation of light scale in food retail as a marketing tool of retail service is considered.otherсвітлова гама рітейлерахарчовий рітейлрітейл-маркетингlight range of the retailerfood retailretail marketingкафедра маркетингуОсобливості формування світлової гами у харчовому рітейліThesis