Коваленко, Валентина ОлексіївнаКнязєв, С. І.Дейнеко, Л. В.Страшинська, Лариса Володимирівна2013-12-112013-12-112003Теоретико-методологічні засади розвитку конкурентного середовища у сфері виробництва продовольчих товарів: монографія / А. О. Коваленко, С. І. Князєв, Л. В. Дейнеко, Л. В. Страшинська – К.: Наук. світ, 2003. – 132 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12003У монографії досліджуються теоретичні, методологічні та методичні засади формування та розвитку конкурентного середовища, вивчаються методологічні аспекти сутності та оцінки конкурентоспроможності на різних рівнях економічної діяльності, розкриваються методичні підходи до аналізу та оцінки рівня конкурентоспроможності ринків і продукції харчової промисловості та перероблення сільськогосподарських продуктів. Сучасний стан і шляхи формування конкурентного середовища у сфері виробництва продовольчих товарів досліджено на прикладі ринку цукру в Україні. Для наукових працівників, спеціалістів, фахівців державних органів управління економікою. The book examines the theoretical, methodological and methodical bases of formation and development of a competitive environment, we study the methodological aspects of the nature and assessment of competitiveness at different levels of economic activity, revealed methodological approaches to the analysis and evaluation of the markets and food industry and processing of agricultural products. Current status and ways of creating a competitive environment in the production of foodstuffs studied on the example of the sugar market in Ukraine. For scientists, specialists, experts state controls the economy.otherконкурентні відносиниспоживчий попитконкурентне середовищепродовольчі товаристратегії конкурентоспроможності підприємствcompetitive relations,consumer demandcompetitive environmentfoodstrategyenterprise competitivenessкафедра маркетингуТеоретико-методологічні засади розвитку конкурентного середовища у сфері виробництва продовольчих товарівOther