Скригун, Наталія ПетрівнаСемененко, Катерина ЮріївнаАвраменко, Інна Миколаївна2017-12-082017-12-082016Скригун, Н. П. Е-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій / Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, І. М. Авраменко // Причорноморські економічні студії. Серія «Економічні науки». – Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та іновацій 2016. – № 6. – С. 106–110.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/26359У статті розглянуто теоретичні основи е-mail-маркетингу як ефективного інструменту підтримки бізнесу, що сприяє налагодженню тісних зв’язків з існуючими клієнтами та допомагає залучити нових. Наведено його відмінність від спаму. Розглянуто види е-mail-розсилок як основного інструмента е-mail-маркетингу, а також виокремлено критерії, що їх необхідно дотримуватися під час створення повідомлень. Визначено можливі реакції користувачів на розсилки від підприємств різних напрямів діяльності. Узагальнено показники оцінювання ефективності даного каналу маркетингових комунікацій, серед яких виділено конверсію як найбільш вживаний показник.uk-UKкафедра маркетингумаркетинге-mail-маркетинге-mail-розсилкаконверсіярівень клікабельностіспамкористувачіінструменти е-mail-маркетингуе-mail-рассылкаконверсияуровень кликабельностипользователиинструменты e-mail-маркетингаmarketinge-mail marketinge-mail distributionconversionlevel of cybercrimespamuserse-mail marketing toolsE-mail як ефективний канал маркетингових комунікаційArticle