Бєлова, Тетяна Геннадіївна2014-04-232014-04-232012Бєлова, Т. Г. Стратегічний маркетинг : конспект лекцій для студентів спеціальностей 7.03050701, 8.03050701 «Маркетинг», 8.03051001 «Товарознавство і комерційна діяльність» усіх форм навчання / Т. Г.Бєлова. - К. : НУХТ, 2012. – 126 с.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/14131У конспекті висвітлено основні поняття, принципи та функції стратегічного маркетингу. Розглянуто сутність стратегій сегментування, зростання, бізнес-портфеля, а також товарних і конкурентних стратегій. In outline covers basic concepts, principles and functions of strategic marketing. The essence of the strategy of segmentation, growth, business portfolio, as well as trade and competition policies.otherстратегічний маркетингстратегії сегментуваннятоварні стратегіїстратегії бізнес-портфелястратегії зростанняконкурентні стратегіїstrategic marketingsegmentation strategycommodity strategiesbusiness strategy of the portfoliogrowth strategycompetitive strategiesкафедра маркетингуСтратегічний маркетинг