Восколович, Людмила Володимирівна2016-03-312016-03-312014Восколович, Л. В. Емоційний дизайн як ефективний інструмент сучасного маркетингу / Л. В. Восколович / Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К. : НУХТ, 2014. — С. 93-94.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/22707На сьогоднішній день актуальним напрямком в дизайні є так званий «емоційний дизайн», який здатен створювати продукти, які покликані робити споживача щасливим і водночас створювати унікальну конкурентну перевагу за часто за рахунок зниження витрат.uk-UKемоційний дизайнсучасний маркетингэмоциональный дизайнсовременный маркетингemotional designmodern marketingЕмоційний дизайн як ефективний інструмент сучасного маркетингуThesis