Яненко, Лариса Петрівна2020-06-252020-06-252020Яненко, Л. П. Лінгвістичні проблеми когнітивного дисонансу / Л. П. Яненко // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи : колективна монографія. Том ІІІ : Констатації та діалоги в просторі науки та освіти / за наук. ред. Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький. – Конін ; Ужгород ; Київ ; Херсон : Посвіт, 2020. – С. 367–375.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/31704У статті наведено результати аналізу впливу якості англійської мови на покращення глобального стану суспільства. Показано причину явища когнітивного дисонансу у вивченні англійської мови та можливості використання когнітивної лінгвістики для підвищення її якості. Розглянуто низку принципів та способів прискорення вивчення іноземної мови. The article shows the results of analysis of English language quality impact on improving the global condition of society. The cause of the phenomenon of cognitive dissonance in the study of the English language and the possibilities of using cognitive linguistics to improve its quality are shown. A number of principles and ways to accelerate learning of foreign language are considered.прискорення навчаннянаціональна совістькогнітивний дисонансштучний інтелектякість англійської мовиaccelerating studynational consciencecognitive dissonanceartificial intellectthe quality of Englishкафедра іноземних мов професійного спрямуванняЛінгвістичні проблеми когнітивного дисонансуArticle