Стеценко, Вікторія Анатоліївна2013-05-162013-05-162012Стеценко, В. А. Теоретичні основи концепції «4Р» / В. А. Стеценко // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. – К.: НУХТ, 2012. – С. 101 – 102.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7831Залишаючись класичною, концепція «4Р» розширювалась, адже комплекс маркетингу – це сукупність інструментів маркетингової діяльності організації, маніпулюючи якими, виникає можливість найкращим чином задовольнити потреби цільового ринку. Staying a classical, the concept of "4Р" expanded because the marketing mix - a combination of marketing tools the organization by manipulating whom, it becomes possible to best meet the needs of the target market.otherконцепція «4Р»комплекс маркетингуconcept of "4Р"marketing mixкафедра маркетингуТеоретичні основи концепції «4Р»Thesis