Молін, Наталія ОлегівнаСкригун, Наталія Петрівна2023-04-122023-04-122021Молін, Н. О. CRM системи як засіб автоматизації взаємодії зі споживачами в маркетингових комунікаціях / Н. О. Молін, Н. П. Скригун // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24-25 листопада 2021 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2021. – С. 123-125https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/40101otherкафедра маркетингумаркетингові комунікаціїмаркетингова активністьспоживачCRM-системаmarketing communicationsmarketing activityconsumerCRM-systemCRM системи як засіб автоматизації взаємодії зі споживачами в маркетингових комунікаціяхThesis