Belova, TatyanaVoitovych, NataliyaKrainiuchenko (Fornolyak), Olga2016-11-022016-11-022016Belova, T. Research of mechanism of decision-making in relation to purchase consumer goods / T. Belova, N. Vojtovych, O. Krainiuchenko // Stredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkum. Central European Journal for Scienct and Research. Ekonomicke vedy - Praha, Publishing house Education and Science. – 2016. - №13 (26). - P. 95-98.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/24484The article examines the decision process of buying consumer goods. The factors impact on consumers in purchase. The mechanism of the decision to buy the goods. У статті розглянуто процес ухвалення рішення про покупку споживчих товарів. Визначено фактори впливу на покупців при здійсненні купівлі. Досліджено механізм прийняття рішення щодо купівлі товарів.otherкафедра маркетингуconsumersconsumer’s marketprocess of purchasethe decision to buyспоживачіспоживчий ринокпроцес купівліприйняття рішення щодо купівліпотребителипотребительский рынокпроцесс покупкипринятие решения о покупкеResearch of mechanism of decision-making in relation to purchase consumer goodsArticle