Левченко, ВікторіяФоростюк, Інна Вадимівна2021-01-282021-01-282020Форостюк, І. В. Розвиток культурної компетентності педагогів вищої школи / І. В. Форостюк, В. В. Левченко // Освітній дискурс : збірник наукових праць. – 2020. – НПУ імені М.П. Драгоманова. – Т. 25, № 7-8. – С. 38–47.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/32467Культурна обізнаність визначається рівнем розвитку лінгвістичного, міжкультурного, соціально-культурного та особистісного компонентів. Чинники, які сприяють розвитку культурної обізнаності педагогів вищої школи: 1) когнітивні чинники; 2) ціннісні чинники; 3) поведінкові чинники. Дослідження окреслило завдання щодо розвитку культурної обізнаності педагогів вищої школи, що сприяє самовираженню та самовизначеності особистості. Ключовіotherкафедра іноземних мов професійного спрямуваннякультурна компетентністькультурна обізнаністьсамовираженнякультурна ідентичністьпедагогвища освітаcultural competencecultural awarenessself-expressioncultural identityeducatorРозвиток культурної компетентності педагогів вищої школиArticle