Запорожан, Юлія ЛеонідівнаБєлова, Тетяна Геннадіївна2019-06-132019-06-132019Запорожан, Ю. Л. Людські слабості у контексті маркетингової концепції / Ю. Л. Запорожан, Т. Г. Бєлова // Зовнішні та внутрішні фактори впливу на розвиток міжнародних економічних відносин : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 27 квітня 2019 року. – Львів : ЛЕФ, 2019. – С.53-55.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/29724Доведено, яким чином сім людських гріхів (жадібність, ненажерливість, заздрість, лінь, хіть, гординя, гнів) можуть бути поштовхом до маркетингових рішень. Розглянуто ставлення релігії до людських емоцій (страх, насолода, радість). Показано, що прояв емоцій залежить від психологічного стану людини і може бути об’єктом маніпуляцій. Обґрунтовано, яким чином сім людських гріхів (слабостей) можуть стати каталізатором маркетингової діяльності. Визначено, що всі дії виробників потрапляють під маркетингову концепцію. Доведено, що вони дозволяють задовольнити будь-які потреби споживачів, навіть ті, які з'являються під впливом людських слабостей. It is proved how the seven human sins (greed, insanity, envy, laziness, lust, pride, anger) can be the impetus for marketing decisions. The attitude of religion to human emotions (fear, pleasure, joy) is considered. It is shown that the manifestation of emotions depends on the psychological state of man and can be the object of manipulation. It is substantiated how seven human sins (weaknesses) can become a catalyst for marketing activity. It is determined that all the actions of manufacturers fall under the marketing concept. It is proved that they allow to satisfy any consumer needs, even those that appear under the influence of human weaknesses.uk-UKмаркетингова концепціялюдські слабостізадоволення потреб споживачівмотиви купівліприбутки компаніїmarketing concepthuman weaknessessatisfaction of consumers needsmotives of purchasecompany profitscompany profitsкафедра маркетингуЛюдські слабості у контексті маркетингової концепціїArticle