Стахурський, Валерій Олександрович2014-06-162014-06-162014Стахурський, В. О. Роль цінової конкурентної стратегії підприємства у формуванні конкурентних переваг / В. О. Стахурський // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали Х-ї Ювілейної Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 130-річчю НУХТ, 23–24 травня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – С. 148–150.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/15140Розглядається роль та значення цінової конкурентної стратегії у досягненні конкурентних переваг підприємства. The role and importance of price competitive strategy in achieving the competitive benefits of company are examined.uk-UKцінова стратегіяконкурентні перевагиформування цінової стратегіїprice strategycompetitive advantagesformation of price strategyкафедра маркетингуРоль цінової конкурентної стратегії підприємства у формуванні конкурентних перевагThesis