Іванова, Аліна АндріївнаРозметова, Олена Григорівна2013-12-262013-12-262013Розметова, О. Г. CLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнта / О. Г. Розметова, А. А. Іванова // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : ІІ-а Всеукраїнська науково-практична конференція, 29 жовтня 2013 р. : тези доповідей. - 2013. – С. 266.https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/12545Для багатьох готельних підприємств весь їхній бізнес обертається навколо спроб зрозуміти, яких клієнтів варто утримувати, а яких ні. Тому не дивно,що топ-менеджери та маркетологи намагаються різноманітними способами виміряти CustomerLifetimeValue(довічну цінність клієнта), щоб виділити найбільш перспективних клієнтів з точки зору майбутніх замовлень ними послуг готелю. У спрощеному розумінні – це загальний маржинальний дохід, отриманий від клієнта протягом певного періоду часу в результаті енної кількості повторних продажів цьому клієнтові, за вирахуванням витрат.otherавтоматизаціяготельне господарствоекономікаавтоматизациягостиничное хозяйствоэкономикаautomationhospitalityeconomyкафедра туристичного та готельного бізнесуCLV як інноваційний метод персоніфікованого прогнозування доходів готелів від кожного клієнтаThesis